השתלת שיניים

קבעו פגישת ייעוץ עוד היום!

שיניים חסרות משפיעות על המראה והדימוי העצמי שלנו . כאשר שיניים חסרות לאורך זמן מתחילה ספיגה של עצם הלסת , יש תחושה של “פנים נפולות” , והאדם עלול להיראות מבוגר מגילו. ברמה הפרקטית מקשה חוסר שיניים על הלעיסה, כל שכן על לעיסת מזון קשה.                    

כך מגיעים אנשים רבים לחשוב על השתלת שיניים. פתרון של שתלים דנטליים הוא פתרון ארוך טווח, מאפשר תפקוד בדומה לשיניים טבעיות וגם מראה טבעי לחלוטין. במרפאתנו מבצעים התקנה של שתלים דנטליים לכל מטופל , כולל מטופלים בעלי מחלות רקע (סכרת, מחלות לבביות ועוד), מעשנים ומי שהלכו שנים רבות עם תותבות או עם שתל (שנכשל) שגרמו עם הזמן לספיגה של העצם.

חיוך-מושלם

מהם שתלים דנטליים?

שתל דנטלי דומה במראה לבורג, אשר מחובר ללסת ומשמש כבסיס לחיבור של כתר קבוע או של תותבת נשלפת. השתל מחליף בעצם את שורש השן, אשר נעקרה או במקרים מסויימים חסרה. השתל עשוי מסגסוגת טיטניום והוא מותקן ע”י כירורג. אם כן, הביטוי “השתלת שיניים” מתייחס בעצם להתקנת השתל.  ניתן להתקין שתל אחד או יותר, בהתאם לצורך.

מי זקוק לשתל דנטלי?

כל אדם שחסרה לו שן אחת או שיניים רבות יכול ליהנות משחזור המבוסס על שתלים דנטליים. אובדן השיניים יכול להיגרם מתאונה, נפילה, חבלה (לעתים אפילו מכה של כדור), עקירה או שתלים שנכשלו.

האם שתלים דנטליים תמיד מצליחים?

אחוזי ההצלחה של שתלים דנטליים גבוהים מאד ועומדים על מעל ל95% על פי הספרות המקצועית בארץ ובעולם. הנתונים מראים כי שתלים דנטליים שורדים שנים רבות. השתלים הראשונים הותקנו בשנות ה80 של המאה ה20, כך שהנסיון הנצבר בהשתלות הינו רב. השרידות של שתלים לאורך זמן תלויה כמובן בתחזוקה טובה ובביקורות.

יש לכם עוד שאלות בנושא?

עברו לעמוד שאלות ותשובות שלנו ושם תמצאו את כל התשובות לשאלותיכם!
אם במקרה אין שם תשובה לשאלתכם כנסו למאמר בנושא